FGamzeH bende sizin gibi alıştırmıştım elektrik süpürgesine ama ne olduysa tekrardan korkmaya başladı. Cidden sizinle birebir aynı şeyleri yaşıyoruz kapının açılmasına bile korkuyor 🤦🏻♀️ Neden bu kadar her şeyden korkuyor anlamış değilim. Hiç ürkütecek bişey yapmadım, uyandığında bile sakin sakin ses vererek gidiyorum yanına🤷🏻♀️ Hastanede doktorun odasına direkt girdiğimiz gibi ağlamaya başlıyor zaten 😣 dişlerimi fırçalarken bile kucağımda, yere bıraktığım an ağlamaya başlıyor 😣 bu arada kızım 11 ay 6 günlük 🎈geçen gün kendimi hasta gibi hissetmeye başladım elim ayağım tutmuyordu meğer açmışım, yemek yiyince kendime geldim 🙂 sürekli geçecek diyorum kendime..🍀🌸💕