Asliyerlikaya merhaba, öncelikle sütünüz daha çok bol olsun inşallah maşallah diyeyim. Bol ol su için, yeşil sebze tüketin, tahin helvası coşturuyor, lütfen bebek uyuduğunda uyuyun ki en çok bu süt yapıyor. Eğer hala az gelirse Galactago süt damlası kullanabilirsiniz doktorunuza sorup bana iyi gelmişti. Oğlum 10aylık ve benim sütüm 80-90cc anca çıkıyor. 🙂