Annelikkkkk sadece anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmaması normal canım. Bizimkide 3 aylıkken 3,4 güne bi yapmaya başladı, şu an 5 aylık haftada 1 yaptığıda oluyor 3 güne bir yaptığıda . Doktor fitil yazmıştı 7 gün yapmazsa eğer ver demişti; Öyle yapıyorum bende