O kadar psikolojim bozuldu ki artık ne yapacağımı şaşırdım. Bebeğim 2 yaşına girecek doğduğundan beri aşırı iştahlı bir bebekti ama ne olduysa 1 yaşından sonra yemek seçmeye başladı. Yemek seçmek derken hep aynı şeyleri yemek istiyor mesela yeni seyler tatmak istemiyor aç bile olsa daha önce tatmadığı bir yiyeceği ona asla tattıramazsınız. Ağzına değdirsem bile ağlıyor. Tadına baksa bi yese seveceğine eminim ama asla tatmıyor. Mesela meyve suyu ayran süt ve benzeri şeyleri cocuklar hep sever içer ama oğlum tadına bakmak istemiyor. Yüzünü ekşitiyor. Çorbaları ayırt etmiyor bi tek coğu corbayı yer ama yemek yemiyor. Kahvaltıda omlet veya karışım yer. Ama tek basına peynir zeytin yumurta yemez. Önceden elma yerdi elinde ısırırdı. Simdi iatemiyor. Akşam şeftali veriyim dedim biz de yanında yiyoruz gösteriyoruz ama yüzünğ ekşitip kaçıyor. Ne yapıcam psikiloğamı götüreyim bu durum nasıl aşılır o kadar çaresizim ki 😞