Arkadaşlar kızım şu an 1 ay 13 günlük bugün hastaneye gittik kalça çıkığı muayenesi için tüm gün hastanedeydim ve biberon da mama yapıp veriyordum çünkü emzirecek ne ortam vardı nede vakit. Anne sütü artı mama kullanıyoruz ve normalde mememi tutar ama bu akşam eve bir geldik kesinlikle almıyor saat olmuş gece yarısı ama yok ağlama krizlerine giriyo mecbur mama yaptım verdim napıcam ben yaa. Bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız acaba nasıl döner