Ylzozpr Bebeğim tam 3 aylık.oyun halısında yatırıyorum falan nesnelere uzanmaya çalışmıyor eline kaşıyıcı veriyorum kavrayabileceği tutmuyor daha erken mi acaba
Musam Ylzozpr Benimki de aynı durumda ama bu ay içinde tutar diye düşünüyorum endişe etmeyin( oglum 3ay 3 günlük )
BerfinAzad Tabiiki de erken emzirdiğiniz zaman parmağınızı verin kavramaya böyle böyle ufaktan alışır