OzlmTgb bana doktor kilo başına demedi de geldiğinde görürsün onun aparatında ml işareti var 0,5 gösteriyor bana doktor günde 1 ml ver dedi 2 kez 0,5 veriyorum yani ama herkes kilo başına kullanıyor . Benım bebeğim ayına göre fazla kilolu belkide o yüzden öyle