Ddddffggg Yan yatirin o şekilde yedirin tükürüğü yutmayi bilmiyor galiba bizimde başımıza geldi 10 sn biberonla çekiyordu 5 sn bekliyordum cikarip öyle veriyordum dua ediyordum yedirirken ilk 3-4 ayına kadar böyle devam etti yastigi dik olsun biraz yann yedirirseniz eyer müdahale etmesi daha kolay olur direk yüz üstü çevirir.mudahale edersiniz bizde reflü de vardı fiskirtarak kusma daha zorluydu bizim için