Halimehatun Otizm belirtileri arasında vardı oğlum arabalrı yan yana yada öne arkaya dizmeyi çok seviyor ve bozulduğu zaman kızıyor hırçınlaşıyor.. örneğin kardeşi gelip alsa bağırıyor hemen.. illa sıralayıp dizen çocuk otizm mi oluyor?
Minikuzu Halimehatun tek araba dizmesiyle otizm ilişkilendirilemez. Kurduğu oyunu birinin bozmadı hoşuna gitmiyor olabilir. Başka nedenler varsa doktorunuza danışın
Annisss Halimehatun Ay o zaman bende de var otizm ne alaka ya ben bile hep dizerim çocuğumun arabalarını boyunca canim sıkılır
Splash-Splash-Love Halimehatun Bende küçükken öyleydim nefret eder bağırır çağırırdım. Sonuçta ortada bi emek var 😂😂😂 Şaka bi yana başka belirti yoksa bunun üstüne düşmeyin çünkü otizm olsa tek bi belirti vermez diye düşünüyorum
Halimehatun Morfrenk Az önce gördüm ne bilim bunu takıntı haline getiriyor oğlum düzgün dizili kalmasını seviyor. Yanlış mı bu bilemedim
didemblr Halimehatun yok yok canım öyle düşünme hiç alakası yok başka belirti yoksa bir şey çıkmaz ondan bebeğin çok düzenli ve titiz birey olacak onun habercisi 😊
Minis Bunu takıntı halinde yapıyorsa, arabaları amacına uygun yani sürerek oynamak yerine sadece bu şekilde sıralamayı seviyorsa bir belirti olabilir.
antropologanne Halimehatun Instagramda keşfetti görmüştüm bu bilgiyi. Çok telaşlanmıştım( kızımda bazen oyuncaklarını dizer). Ablam özel eĝitim öĝretmeni, hemen onu arayıp sanıyorum bir saate yakın konuşmuştuk. Tek belirtisi bu deĝil tabiki. Bunu düşündürecek basla belirtiler de varmi ?
Ates_mami Halimehatun ne alaka ya. Bence her çocuk bunu yapıyor. 3 oğlum var. Üçü de bunu yapıyor. Hatta kervana katılıp bende sıralıyorum. Böyle durumlarda tek bir örnek yeterli degildir. Otizm teşhisi konması için birçok örnek olması gerekir.
2papatya Halimehatun düzen seviyor bence çocuk. Kardeşimde öyleydi oyuncaklarını sıralar karşısında oturur izlerdi ben Gıcıklığına bozardım yine dizerdi. Otizm filan değil valla düzen takıntısı var sadece 🙈
Browni Halimehatun valla psikolojim bozuldu acaba otizm mi diye düşünmekten her gün yeni bir şey cıkıyor yeter
iamthed Sadece arabaları değil her şeyi dizme eğilimi varsa ve o oyuncağı amacına yakın değil de dizme amaçlı oynuyorsa belirti olarak kabul edilebiliyor. Ama öncelikli olarak başka belirtiler var tabii. İsmine tepki vermemesi, göz teması kurmaması vs