3 aylıkken almıştım kızıma geç bile kalmışım die kızmıştım kendime salyası çok akardı kullanmaya başladık gerçekten gördüm faydasını sertifikalı fosilli kehribar aldım her bir kehribar boncuğunun arası düğümlü kopsa bile dağılma yapmıyor yutma riski düşük yani