adastra Pedifenden 4 saat sonra paranox verebilirsin ama ateşi 38 den yüksekse eğer. Ginde sadece bir defa verebilirsiniz fitili hemen düşürdüğü için çok fazla önerilmiyor. Paranox fitilden en fazla 2 saat sonra ateşi düşer canım. Limon kabuğunu ayapına sürüp çorap giydirmek asla önerilmiyor anında düşürdüğü için şok etkisi gibi bişey doktorlar önermiyor tavsiyem yapmaman tabiiki sen bilirsin. Ama ben çok yüksek ateşlendiğinde paranox kullanırım etkili bir ilaç acildede zaten çoğu doktor paranox fitil attırıyor canım 😊❤️