Zeynepazram 14 aylık, hamileliğimden dolayı doktorum istediği için kesmek zorunda kaldım ben. Hippin devam sütlerinden veriyorum şimdi sabah uyanınca. İki yaşına kadar devam sütü vermeyi düşünüyorum. Teke düşürünce emmeyi bağımlılığı azalmıştı bana. Gece kalktıkça da su verip geri pışpışlıyorum. Zamanla alıştı. Gece beslenmesi de yapmıyorum gelişimi iyi olduğu için.