Findikfistik 7 aylık civarı bebekleriniz (sadece anne sütü ile beslenenler ) geceleri kaç saatte bi emiyorlar ya da emzirmek için uyandırıyor musunuz?
Ahsenimveben Findikfistik 8 art 15 deyiz gece kaldırmıyorum emdiriyorum bu arada 7 aylik civarı da hiç kaldırmadım kendisi 4 ya da 5 saatte bir kalkardı büyüdüğü için gerek yok kaldırmaya acıkınca kalkıyor az su veriyorum sonrada emerek uyuyor kızım
Browni Findikfistik ben uyandırmıyorum kendi 3 -4 kere kalkıyor 3 saatte bir bazen değişiyor saat başı 🤦🏼♀️ Şuan 7 ay 27 günlük
NurSema01 Findikfistik 7 ay 3 günlük oğlum var ilk yattığında 4 5 saat yatıyor sonra kalktığında 2 veya 3 saatte bir emmek istiyor yani gece uykusunda 3 4 kere uyanıyor f
Ahsenimveben Findikfistik yani şuan da da öncesi de 5 ya da 6 saat buluyordu acıkınca uyanır büyüdü artık ve uykuya da ihtiyaç o var büyümesi için uykuda lazım bnce;)
Findikfistik Browni Ya benim oğlum geçen gün 7,5 saat uyanmamış , bende uyanmadım haliyle . 5 saat olduğu oluyordu ama bu aylarda bu kadar süre uyuması ve emmemesi normal mi diye düşündüm. Bi de şu gece emme olayı tam olarak ne zaman bırakılabilir.
Browni Findikfistik normal bence canım 8 .aylıkken bırakılabiliyor diye biliyorum ben dr.muza sormuştum bence bırakma emzirebildiğin kadar emzir dediği için bırakmayı dusunmuyorum ne zaman beni emzik gibi kullanmaya baslar o zaman senin bebişin masallahı var
Findikfistik NurSema01 Peki gündüzleri ek gıda ile arası nasıl? Bizimki hala %99 anne sütü alıyor da.
Findikfistik Browni Valla maşallahı mı var bilmem ama korkuyorum tedirgin oluyorum çok uyuduğunda. Hani o kadar saat açlıktan sonra bile hala iştahla emmedi yani. Halsiz mi düşüyor acaba diyorum. Ben 4-5 saatte bir alıp emzirmesem eminim ağlamaz yani sabaha kadar. Uykusu mu ağır acaba ?
NurSema01 Findikfistik herşeyi yemek istiyor beni bile 😂 bende yediriyorum o zaman pek emmek istemiyor emzirip sonra ek gıda veriyorum
Findikfistik NurSema01 maşallah diyeyim 🧿🧿 Benim bebem maalesef ek gıda istemiyor. Ağzını çeviriyor kilitliyor ağlıyor elime vuruyor. Tadına bakmaya bile tahammülü yok yani o derece .
Browni NurSema01 ya benimkide oyle gece tok tutan mama yapıyorum uyumadan 1 saat once yiyor ardına bide beni emiyor illa yakında benide yicek
Browni Findikfistik canım iştah konusunu açınca bilemedim bir doktora sor istersen gece yatmadan once bir şey mi veriyorsun tok tutsun diye ?
NurSema01 Findikfistik evet biraz iştahlı benimki sizde tatlı bişeler deneseniz meyveli pekmezli tarifler mesela
Findikfistik Browni Yok valla hiçbişey vermiyorum , sadece emzirip yatırıyorum. 😞 gündüzleri emmesinde sıkıntı yok 2-3 saatte bir emer ama geceleri ve sabahları çok iştahlı olmuyor.
Findikfistik NurSema01 Yokk valla ne yoğurt, ne meyve ne muhallebi ne çorba . Hiçbişey istemiyor. 😃 artık saldım bende. İsterse yediriyorum yoksa takmıyorum.
NurSema01 Findikfistik benimkide yiyemezse basıyor çığlığı komşular yanlış anlar diye yediriyorum ben ne yersem oğluma da 😂
Findikfistik Ahsenimveben Ya emerken uyuyup kalıyor ya da yatağına koyuyorum pış pış yaparken o da döne döne uyuyup kalıyor.
NurSema01 Ahsenimveben irmikli muhallebi yapıyorum 1 yemek kaşığı irmiği yarım su bardağı yada biraz daha fazla suyla pişiriyorum meyve rendeliyorum(elma armut muz gibi) biraz da pekmez katıyorum muhallebi şeklinde yediriyorum kemik suyuyla çorba yapıyorum önceden haşladığım kemik sularını silikon buzluk aldım A101’den onlara dolduruyorum kemik suyu patates kırmızı mercimek sarımsak(4e bölüyorum 1 tanesini atıyorum içine) soğan( 4e bölüp 1 tanesini atıyorum küçük soğanlardan alıyorum) pişirip çatalla ezip hafif kıvamlı şekilde yediriyorum genelde öğle saatlerinde tam doymasını istemiyorum o yüzden çok vermiyorum