Hanımlar merhaba sormak istediğim şey bebek yağı değilde nemlendirici ile masaj yapsak olur mu bebislerimize banyodan sonra masaj yapıyorum ama hani yağ sonuçta sanki çocuğu hiç yıkamamıs gibi hissediyorum gözeneklerini kapatmış gibi düşünüyorum belki yaniliyorumdur ama nemlendirici ile masaj yapan var mı oluyor mu yani öyle ilk bebeğim çok bilmiyorum