Kızlar selam kızım 3. Ayın içine yeni girdi sadece anne sütü ile besleniyor emziriyorum sorum şu ben dişlerimden muzdaribim yaptirmam gerekiyor artik dolgu mu kanal tedavi mi gerekir bilmiyorum ağrıdan duramıyorum emzirme döneminde diş tedavisi yaptırılıyor mu benim gibi olup yaptıran var mı sadece anne sütü ile besliyorum ne yapmam nasıl hareket etmem gerekir bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba … 🙏🏻🥺