anayimbennana Kızlar bu Suriyelilerden gına geldi artık önümüz arkamız sağımız solumuz suriyeli bu saat oldu öyle yüksek sesle konusuyor lar ki size anlatamam dayanmak hele uyumak mümkün değil yatak odamızın dibinde hemen ev var 2 bahçe var arada suriyeli dolu apartman gecenin bu saatinde bağıra bağıra sohbet muhabbet ediyor 10 kişi falan heralde bebeğim tam uykuya dalıyor hop kalkıyor tamam her zaman böyle değil ama haftanın 4 5 günü bu şekilde sırf onlar yüzünden evden taşınmayı düşünüyorum zaten böyle biyerde çocukta büyütülmez baksan izmirin en nezih semti ama Suriyeli dolu 😵
mom1626 anayimbennana Ben de ırkçı değildim ama artık gayet de ırkçı bi insanım 🥺 Matkabı bi yandan, gürültüsü bi yandan, üst kattan pisliklerini camımın önüne atmaları bi yandan yıldım gerçekten. Defalarca uyardık, şikayet ettik bana mısın demiyo kimse.
KmslCnn anayimbennana Bornova pinarbaşındayım parkta öyle bağırıyorlar ki çocuklar park oyuncaklarını öyle kullanıyorlar ki Allahım çıldıracaktım gittiğim zaman sessiz olur musun artık diye uyarmıştım kızı çok sesliler gerçekten 😒
anayimbennana ilkgozagrimm aynen öyle valla biz komşu rahatsız olmasın aman bilmem ne modundayız bunlar ülkeyi satın almış sanki
anayimbennana mom1626 yok valla bunlarda öyle birde ırz düşmanı bildiğin tül perde aman açık olmasın bütün gözleri evimizin içinde pisliklerin atletli kadın görmemiş gibi bakıyorlar en son dayanamadım çıktım Penceteden bağırdım bende
Bebegmmm mom1626 Evet ya bizim arabanin üstüne de sofra bezlerini cirpiyorlar. Kaç yıldır burrayiz bir kez böyle birşey görmedim bu psikikler geldikten sonra ülkeyi çöplük gibi kullaniyolar. Asla Türklerin malına dikkat etmiyorlar bence enayi malı gibi görüyor olbilirler.
anayimbennana KmslCnn gerçekten öyleler bizde de Bi yere kadar anlayış var insanın sabrını deniyorlar resmen ya
anayimbennana Saafie çok doğru dedin bacım hadi kaçtın geldin şaka yapar gibi bayramda bide ziyarete gidiyorlar 🤣🤣
Nefesimkizim anayimbennana irkciliksa bu bende irkciyim sanirim daha bugune kadar insan gbi bir suriyeliye denk gelmedim hepsinden nefret ediyorum allahtan benim yasadigim yer kasaba ve halk suriyeli yasatmiyor burda kovuyolar.onlarda baska sehire gidiyo.ama merkezde yine karsilasiyoruz tabi kavga gurultu rezillik ne ararsan var onlarda
Mom356 Nefesimkizim Suriyeliler kadar rezil pis insan şeref yoksunu bir insan görmedim eşimle Ankara’ya gitmiştik ozmn 7 8 aylık hamileyim adi şerefsizler bana bakıp bakıp konuşuyorlardı tabi kötü göZle bakıyordu bende onlara küfür etmiştim hiç unutmuyorum bu günü
anayimbennana Nefesimkizim aynen Bacım malesef öyle hem karı görmemiş gibi bakıyorlar hem ülkeyi satın almış modundalar çok büyük hata yaptık gerçekten
anayimbennana Mom356 iyi yapmışsın kız valla bu şerefsizlerde gözlerini bizim evden alamıyor bende en son Pencereden küfür ettim çıkıp
Pembepanjurluevli anayimbennana Onlar hala kendilerini çölde sanıyor. Gündüz uyuyorlar gece de sabaha kadar oturuyorlar maalesef
Findikfistik anayimbennana Valla şu anlattıklarınızı bizim has Türk komşularımız da yapıyor. Bi komşularımız Afgan mesela onların hiç sesi soluğu çıkmıyo. Bence bunun uyrukla alakası yok pek insanlıkla görmüş geçirmişlikle alakası var. Ne kadar sinir bozucu olduğunu tahmin edebiliyorum Allah kolaylık versin
anayimbennana Findikfistik tabiki Türk vatandaşı olup yapanda çok ancak bizim burda sağımız solumuz suriyeli olduğu için türklerin ses yapmaya yeri olmuyor sıra gelmiyor bize yani
Mom356 anayimbennana sende çok iyi yaptın eşine söylersen şimdi olay çıkar sürekli ürüyorlar Ohh keyf olanların keyfi
Ohaezgi anayimbennana ülkemdeki suriye afgan hatta kaçak yollarla giren tüm mültecilere ırkçıyım en başından beri! Bizden daha lüx yaşıyorlar eczanede para vermiyorlar resmenn göZümle gördüm. Polisi arayın onlar polisten korkarlar
anayimbennana Ohaezgi aynen polis gelince susuyorlar 😵 şimdi sesleri azaldı bakalım yine eğer bağırırlarsa eşimden önce arıcam 😊