Başım dertte şu gaz hala geçmedi tam anlamıyla geçti diyorum yenden başlıyor geri üstüne 2 dis geliyor gaz ayrı bastırdı bu hafta hala gaz sıkıntısı çeken varmı neler yapabilirim şaştım.
Avent biberon kullanıyoruz üçünü ısıra icra hafif deliği büyüttü acaba o yapabilirmi neden oluyo anlamıyorum artikkkk😔