Tek başımayım ve sürekli göğsümde durmak emmek isteyen bir bebeğim var. Bazen mecbur kalıyorum yemek vs. Alıştı. Şimdisi için sormuyorum da ileride ben nasıl bıraktırıcam şimdi ağzına emzik almadan uyumuyor. Keşke alıştırmasaydın demeyin lütfen çünkü mecburum söylediğim gibi. Hem de bebişlerde emziği seviyorum çok sevimli duruyor ❤️ Ne yaptınız ne dediniz de emziği bıraktı bebişler ?