Kizlar 2 gun sonra 3 saatlik uzaklıkta kına gecesi var yakin akrabamizin. Esim ve ailesi gidiyor. Banada ısrar ediyorlar gelmem için ama oglum 2 yasinda emiyor. Hic alışık değil kalabalık ortamlara. Ve yolda hic durmuyor hep mizmizlaniyor.gidecegomiz yerde hic tanıdık yok kız tarafı orda rahatça emzirebilecegim uyutabilcegim biryer yok. Ve geri dönme kına gecesi bitince olcak başka araba yok. Sizce gitmelimiyim? Eşimde yalnız bırakmak istemiyorum ama oğlumda hic durmuyor çok zorlar beni sanki. Düğünde 4 gün sonra benim yaşadığım şehirde. Ona katilicam zaten ama.