2melekannesiiiii Minnak23 bizimki oda sıcaklığına göre ayarlıyor kendini 28 30 32 derecelerde ince uzun kollu ince uzun pijama gidiriyorum çok rahat oluyor ne hasta oluyor nede ince olduğu için fazla terlemiyo
NurSema01 Minnak23 Adana sıcağında 2 aydır klimada yatıyoruz çıtçıtlı atletinin üzerine ince uzun kollu viskon geceliği var onu giydiriyorum yada ince penye takım giydiriyorum yazlık pikesini üzerine örtüp yatırıyorum klima vurmayan yere 26da çalışıyor geceleri
Minnak23 NurSema01 bende vurmayan yerde yatıyorum gelmiyor klima üzerine ama genede sabaha kdr çalıştıgı, için ortam serin oluyor üzerinide örtmüyor sanırım o yüzden üşüttük
zeyzey88 Minnak23 aynen bizimkide 27 de en düşük ayarda üzerimize nerdeyse örtü çekicez dışarıdaki hava gibi değil klimanın 27 derecesi
Minnak23 zeyzey88 aynı bizde öyle 28 de fan filan acık depil biz bile üzerimizi örtüyoruz üşüyüp kızımıda örtüyorum açıyor üzerini hep istemiyor örtünsün
Minnak23 Purple13 zaten kanda ve idrarda mikrop çıkmıştı sürekli gidiyoruz doktora birde böyle burun akıntısı ve hapşırma cıktı basımıza
Purple13 Minnak23 anladım canım büyük ihtimal klimadan değil ama etkilemiştir tabi yinede. Havalarda değişik bu ara zaten çok sıcaktan esintiliye dönüyor akşam üstü sonra tekrar sıcaklık çöküyor ister istemez terle soğu olayı oluyor. Geçmiş olsun bir an önce geçer umarım
zeyzey88 Minnak23 bizimkide açıyo uyku arası o yüzden ince tulum içine 0 kollu zıbınla giydiriyorum klima yan odada ama ara kapıyı kapatınca havası yatak odasına kadar geliyo.yaşasın klima🥳😉
Ucaklageldi Klima 27 derecede, üstüne gelmiyor ve sadece kisa kolu citcitli body giydiriyorum, gayet yeterli oluyor..
KARDELENISCOMING Minnak23 terlerse de hasta olur zıbını kosa kollu altına ince bir alt giydir ben öyle yapıyorum yazın basından beri böyle aylardır normal benim kozda üstünü örttürmüyor