Nesibem_ yan etkileri prospektüste yazıyor zaten onun dışında ciddi bi yan etkisi olduğuna rastlamadım. Hastanede de bebişlere ateşi olunca calpol veriyoruz yani sana bunu diyen kişinin diploması var mı 😅 benim bebeğime ishal yapınca kesmiştim ben sünnet olduğunda rutin kullanmıştım çünkü. Bu sizin için ciddi yan etki mi bilemem tabi ama 😂 kulak asmayın doktor ne diyorsa o, herkesin bildiği kendine bacım 👌🏻