5 ay 20 günlüğüz. Sol göğsümde emerken burnunu göğsüme iyice yapıştırıp bütün vücudunu kasıyor. Ben kafasını düzeltip nefes almasını sağlayınca taş çatlasın 10 saniye düzgünce emip sonra yine aynısını yapıyor. Yani sol göğsümü emerken bunu nerdeyse 15 kere falan yapıyor bikaç dakika içinde. GEce uyksu arasında emziriyorsam yapmıyor düzgünce emiyor. Derdi gündüz. Sağ göğsümde bunu yapmıyor çok nadirdir. Bu nedir şimdi? Meme reddi mi