leylzd merhaba bnmde bebrğim 13.5 aylık bnde hamile olduğumu supriz bir sekilde öğrendim. Korunuyırrduk hem 3 aylık iğne hem geri cekilme yöntemi ile. Adet olmuyordum gıttım doktora doktor dediki 2 aylık hamilesin. Hamileliğim zor gecıyo. Korku desen var. Nasıl olacak bilmiyorum. Birfe bn hala emziriyorum sizde emziriyor musunz acaba?