Neleroluyorhayatta1 Bugun bi dis agrisiyla uyandim bebegimi emziriyorum disimi fircaladim bi kac defa rahatlar diye aslında pek hissetmiyorum sadece dokununca bisi yerken aciyor sizce doktora gitmeli miyim
BBBuse Neleroluyorhayatta1 tabiki gidin işlem yapılırsa iğneden dolayı o gün emzirmezsiniz sadece, bir iki gün önce sağım yapıp dolaba atın onları ısıtıp verirsiniz.
BBBuse Neleroluyorhayatta1 emzirmeyi bırakmayacaksıniz ki sadece bir gün sağım yapacaksınız bir günle sut azalır mi 🙃