Bizimde aynıydı doğduğundan beri seyrek bebek saçları. Tam 1 Mayısta gür çıkar vs dediler diye kazıttk 6 aylıktı şimdi 10 aylık oldu eskiye göre daha iyi daha gür gibi geliyor saçları bana belkide hepsinin eşit uzayışındandır.🤷🏼♀️

fikir edinin diye foto paylastim🤔