Bayann Merhaba anneler oğlum şuan 4aylik doğumdan önce e bebekte almıştık ahşap beşik çok iyi malı ama bir kez olsun kullanmadım ve satmak istiyorum almak isteyenler buradan yardimci olabilirim 🙏☺️
BortcecineG Bayann google resim yükle yazıyorsunuz ordan resmi koyup adresi kopyalıyorsunuz buraya yapışıyorsunuz