Mom7676 Çocuğunuzu en iyi siz tanıyorsunuz aslında olabilir yada şimdiden hazırlık yapabilirsiniz 💐 Yaz girmeye başlayınca bezini gün içerisinde ara ara çıkardım. Ama öyle uzunca saatler değil. Sonra bezini bağlıyorum bir baktım çıkarıp atıyor , tekrar bağlıyorum tekrar atıyor. Çiş , kaka demesini biliyordu. Tamam dedim bezini çıkaracağım. Hatta çok tereddüt ettim küçük diye ama insan çocuğunu tanıyor gerçekten. Kakasını yapmaz bir kaç gün utanır dediler. Oğlum ilk tuvaletinde kaka yaptı 😂 bu arada klozete oturmuyor rahat edemiyor galiba şimdilik lazımlıkla ilerliyoruz. Bu arada ben akşam yatmadan tuvalete götürdüm , gece hiç kaldırmadım. Risk aldım açıkçası yaparsa da yapsın dedim o gün kilot dahil giydirmedim sadece atletiyle yattı altı açık kaldı bez olmadığının farkına varsın diye. Gerçekten sabaha kadar hiç yapmamış. Uyanınca hemen tuvalete gittik. Gündüz de içinde de sık sık götürdüm ilk günler iyiydi. Sonra devamlı yere yapıyor çişini , kakasını. Hatta üzüldüm herkese anlattım nazar değdi diye kendimi teselli ediyorum 😂 baktım bir kaç gün devamlı kaçırıyor gündüz ama hiç pes etmedim. Sonra sonra tuvaletinin geldiğin farkına vardı söylemeye başladı. Başlarda çok kaçırıyor altına hiç önemli değil. Pes etmemek gerekir. Ben hediye falan verip şartlandırmadım bu arada. Kakaya by by diyerek sifona bastık hoşuna gitti ☺️