2bebeannesiii ama ben kesin tanı koymuştum kendime çünkü gece uyurken bir anda burnuma pis koku kokardı sonra midem bulanırdı sürekli sonra baş dönmesi tansiyon düşmesi falan zaten kesin tanı koymuştum ama gebelik testi de yapmadım demeyim dedim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣