ElSa2811 sadece çıtçıtlı body ve gerekirse çorap. Uyurken üstüne müslin ya da pike. Ben hep öyle yaptım, doktor önerisiyle. Büyükler bebeğin elleri, soğuk ayakları soğuk diye giydirdikçe giydirir aslında hata ediyorlar işin aslı ilk aylarda bebeklerin ayak ve el parmaklarına kadar kan dolaşımı gitmemesi yani o yüzden soğuk, üşüdüklerinden değil…