Beyzanur25 merhaba, öncelikle geçmiş olsun.benim de suyum azdı, aynı şeyleri söylediler hep. Aldirmadim, 37 hafta olana kadar bekledim. Dogdu, dediğiniz gibi sag ayağı dışa dönük dogdu. Sizinkisi ne boyutta bilmiyorum ama biz masajla düzelttik çok şükür. Resim atma şansınız varsa bakayım.