trknavci Herkese mrb Bebeğine rotavirusu aşısı yaptiran varmı acaba kaç aylıkken oluyor birde bir doz veya 2doz olaprak yapiliyormus hangi aşıyı yaptirdiginiza bağlı yazıyor nette kafam çok karisti
-erCansu- trknavci 3 ve 5 ayda oluyor ben yaptırdım keşke ücretsiz olsa cnku gerçekten çok önemli hep ishal salgını falan oluyor her sene görüyorum imkanınız varsa yaptirin
zynn trknavci Ya 2 doz ya da 3 doz olanı var. Biri rotarix diğeri rotateq Fiyat olarak aynı ya geliyor. Biri 3-5 diğer asi da 3-5-7 de yapılıyor. Siz hangisini yaptırmak isterseniz ikisi de aynı şey
Ada05 trknavci 2-4aylarda yaptırdım hatta 2.dozunu tam olarak bugün yaptırdım ağızdan içirilen biriey herhangibir aıkıntı yaratmıyor bebeğinize eczaneden getirttirdim 367tl😅 sağlık ocagında yaptırdım 1.dozu hastanede yaptırmıştım onun fiyatını tam hatorlayamıyorum malesef
Dyg1dyg Bebegım 3ay 26gunluk tam 3.ayında 1.dozunu yaptırdık. 2.yada 3.ayda yapılması gerekıyo dıe bılıyorum. 2.dozunu 5.ayda yaptırıcaz