MinikEcemmm kullandım iki şişe kadar sonra vücut alışınca bıraktım. Aslında kullanmadığım bişey kalmadı diyebilirim. Sütüm yeterliydi ama çalıştığım için sağım yapmak zorundaydım faydasını gördüm. Kullandıklarımı söyliyim değiştire değiştire kullanın. Hip markası rezene anne çayı,malt içecek,ebebekte sallama çay,bestlak damla,yulaf her kahvaltıda yerdim nerdeyse,bulgur,sütlaç bende hepsi çok işe yaradı ama dediğim gibi vücut alışınca fazlasını üretmiyor. Birde emzirdikten sonra sağım yapmayı deneyi bütün sütü çekerseniz daha çok süt üretmeye başlar vücudunuz