Zeynoloji bizim de öyleydi inan ki gözleri damağı kol bacak hep sapsarı ve esmerdi şimdi bembeyaz oldu için rahat olsun. Hatta şimdi bile üst dmaağında az bi sarılık var doktorumuz zamanla geçecek diyor. Bol bol emzir idrarla atar Allah'ın izniyle bir aya kadar bembeyaz olur 😊