Aleynaozkaya 23 günlük bebeğim var emziriyorum ve grip oldum çok agır değil ama korkuyorum bebeğime de bulaşır diye 😔
Duygual Aleynaozkaya Ben de boğaz enfeksiyonu oldum, doktor emzirirken maske tak dedi, enfeksiyon geçebilir dedi. Eczaneden maske alın takın her ihtimale karşı, süt koruyormuş arkadaşların da dediği gibi.
Ozlmelf Korkmayın bulaşmaz diye biliyorum çünkü sütünüz antikor üretirmiş bebege geçip onu korurmuş .. anne sütünün mucizesi işte😊 ama siz yinede içiniz rahat etsin fazla yakınlaşmıyın tabi