Lale_Xoffa Selam kizlar lutfen yardimci olurmusunuz bebegim 1 yas 2 aylik oturma sekli hic hosuma gitmiyor cogu zaman bir tarafinda oturuyo yani ben karin seklinden anliyorum bir tarafi siskin duruyo bu normali