Kızlar selam. Kızım doğmadan önce mobilya beşik almıştım. Şimdi 1 yaşında oldu ama hiç gece yatırmadım gündüzleri de 5-6 kez uyutmuşumdur maksimum. Satmak istiyorum isteyene fotoğraf atabilirim burdan fotoğraf nasıl yüklenir bilmiyorum 🙈 altta iki çekmecesi yanda bir dolabı var büyüyebilen beşik. Kulpları pembe ama değiştirmek isterseniz istediğiniz gibi kullanabilirsiniz