Merhaba sevgili anneler, bebeğim 4 aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor. Rutin kontrollerimiz esnasında bazı şikayetlerden ötürü tetkikler yapıldı ve böbreğinde kristaller tespit edildi yani diğer adı ile azıcık kum var. Nefrolojiye yönlendirildik ve gittik. Nefrolog bu durumun genetik olabileceğini ama yine de tetkiklere bakıp altında başka bir sebep var mı diye test istedi, yaptık her şey gayet normal. Yani durum genetik ve kendiliğinden geçecek gibi görünüyor fakat idrar rengi hafif sarı ve bu kristalleri giderebilmek için de artık su vermeye başlamalısın dedi. Henüz kendi çocuk doktorumuza gitmedik ona soracağım ama 6. Aydan önce su verilmez diye biliyorum. Havalar sıcak vs. dedi doktor. Sizler su veriyor musunuz bebeğinize?