Serapak 16 aylık kızım 2 hafta önce merdivenin 2.basamağından düştü. Baya da kötü düştü. Ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Hareketlerini sürekli kontrol edin. Kusma olursa uyku saatleri dışında uyku halleri vs. Varsa hareketlerinde yavaşlama yeme içmede sıkıntı varsa götürün. Küçük olduğu için doktorlar zaten hemen tomografi vs. Önermiyolar. Onlar da bu şekilde talip sonunda herhangi biri varsa tomografi çekeceklerdir. 2 aylıkken de malesef kafasına telefon düşmüştü kızımın. Hemen doktora götürdük. Doktor bu bebeği tehlikeye sokmam durumunu kontrol etmeniz gerekli demişti. Hatta 1 saat müşade altında kaldık sonra eve göndermişti herhangi birşey olmayınca. Soğuk kanlı olun. Çocuklar düşe kalka büyüyecekler. Elbette tedbirli olmada fayda var. Ama bunlar da hayatın bazı kesitleri