Eveett dökülmelerinden bahsetmiyorum bile ama 1 haftadır saçlarım duştan sonra ıslakken çok kötü kokuyor. Yediğim içtiğimden kaynaklı değildir herhalde veya hormonlardan.. Her günde yıkarım halbusi. Evdekiler yok birşey diyor ama töbe töbe böyle neyse benzetmicem.. Artık kendi burnumdan şüphe etmeye başladım. Yoksa diyorum Ankara nın sularında mı sıkıntı var? Kuruduktan sonra şampuan kokuyor bir de.. Çok garip