2halime çok geçmiş olsun korkma inşallah birsey çıkmaz, bnm kızımda duşa kabının içinde otururken düştü aradan zaman gecti kustu tabi bn korktum hata burda post açmıştım eşim göt0rmüyordu zorla götürdüm ilk gttgmz doktor kusması okdr önemli değil demşti nyse sonra başka hastneye gttk ordaki doktor düştrn sonra emdimi hareketleri nasıldı dedi cok uykusu vardı hocam uykusu saattydı uyumamak istedm dedm emiyordu ama uyumak istiyordu dedm sonra tomografi çekildi doktorna yanına cıktık sonuc için temiz dedi rapor geç cıkıyor dedi onun içinde tomografi cekilen yeri aradı erken cıksın die nyse cıktı doktor yanımıza geldi temiz cıktı brsyi yok dedi cocugun da kucagımds uyuyo geldi uyandırdı bunda brsey yok dedi ama 2 saatte bir uyandır dedi uyanıpta sana tepki verirse korkma brsy yok dedi eger uyaanmazsa sana tepki vermezse doktora götür dedi cok şükür ghiç brsy sıkıntı yoktu sende korkma kötü brsy cıkmaz inşallah