Bebeğim ilk kontrolünde yoğun sarılıktan fototerapi gördü çıktıktan sonra önce emzirmemi geri kalanı sağıp vermemi söylediler o şekilde gidiyorum.Bugün 1 aylık olduk 1 kilo almış doğum kilosunun üzerine ve sarılığı geçmiş dedi doktor.Doktora sormayı unutmuşum artık sağmayı bırakıp sadece emzirsem bir sorun Yaşar mıyım, gece sağım yapmak çok zor geliyor ve nerdeyse hiç çıkmıyor 10-20 cc arası çıkıyor .