Arkadaşlar bebeğim 8,5 aylık covid pozitif ateşimiz düştü genel durumumuz iyi, sadece hafif öksürük var yapmam gereken birşey var mı çok korkuyorum kuzum iyi olsun Allah rızası dua edermisiniz, geçiren arkadaşlar ne olur yazın, bebeğim iyi olur dimi 😔