Doğumdan sonra müthiş zayıfladım hamilelik öncesi kilomdan bile daha fazla verdim ama bu 1 haftadır resmen gece gündüz açım yatmadan önce asla yemezdim uyuyamıyorum açlıktan eşime diyorum dolabın kapısına kilit mi taktırsak ben sürekli acıkıyorum tansiyonum düşüyor kilo almak istemiyorum ama yemekte yemek istiyorum yok mu birbirimizi gaza getireceğimiz birileri dolaba küsmek istiyorum şuan bu postu açarken yemek yiyorum şuan tam 53 kiloyum yakında fil yavrusu gibi olacam