yusmer Ikızlermde cok fark var bırı seslendn mı hemen bakıyor guluyor göz teması cok ıyı ama dığerı oyle değil bakıp crvırıyor seslenrm bakmaz sankı duymuyor boyle olan varmı ben mı evham yapıyorm ay her gün yenı bse🙄 bebeklerm 6 aylık bu arada
Svgtrs yusmer iki tane oldukları için kıyaslama yapıyoruz ister istemez benimkiler de öyle biri çok sakin biri aktif galiba herşeyleri farklı olacak biri emekliyor biri kımıldamıyor emekleyenin dişi yok diğerinin var galiba böyle böyle alışacağız her biri ayrı bir birey olarak görmek lazım sanki
FiltreKahve yusmer benimkilerde çok farklı. Biri dediğiniz gibi seslenince hemen bakar çok güleçtir oyuncudur ama diğeri somurtkan canı isterse döner bakar yoksa umrunda olmaz. Biri yemeği rahatça yer diğerine yedirene kadar 40 takla atıyorum. O kadar çok farkları var ki ben alıştım 😀
Nefesimkizim yusmer canm ikizler diye ayni seyleri yapmak zorunda degiller.hem daha cok kucukler hemde ikiside ayri birer birey ayri birer kafa yapisi.biri sakindir biri hareketlidir
yusmer Svgtrs bendede farklılık cok dedgnz gobı ıkı fsrklı karakter brının ıletsımı zayf olunca evham yaptm
yusmer FiltreKahve doğrudur buyudkce artıcak farklılıklar sadce brı ıle ıletsmım cok ıyıkrn dgerının zayıf olması endselendrdı evham yaptrdı🙈