Bma1204 Bebeğim 4 buçuk aylık ilk bezinde bir şey yoktu normaldi geri bağladım bez kakasında çok az koyu kan parçacığı vardı aranızda yaşayan varmı
asz Bma1204 o ilaç bizde de o etkiyi yaptı.(sağlık ocağının verdiği ilaç bu dimi)biz fark eder etmez hemen kestik düzeldi .sonra çocuk doktoru sidefer verdi.hatta kan var kaka da diye alerji polikliniklerinde az gidip gelmedim meğer ilaçtanmış
minikbaykus Bma1204 Sizin yine çok azmis. Ben ilk bı açtım o damlayı kullanınca komple Vişne rengi parçacıklar vardı bir iki verdim aynı etkiyi yaptı. Sonra 6. Ayda kullandım düzeldi bı daha olmadı gecmisti. Sonradan da ferruma geçtim zaten