smsmzyc Annişler günaydın, size bir sorum olucak kaçıncı aydan sonra uyku düzeni kurmaya başladınız biz daha 3 aylık yeni olacağız erken mi olur başlasam acaba sizler nasıl uyku düzeni kurdunz ? En sağlıklı olanı nasıl bilgi alışverişi yapalım ne dersinz?🌸🌸
[silindi] smsmzyc Ben uyku düzeni kurmak için hiç uğraşmadım bebeğim 4 ay 27 günlük zamanla bir baktım kendine bir düzen oturtmuş ben kurmadım yani onun kendine kurduğuna ayak uydurdum... saatleri gelince uyumasına yardımcı oluyorum eğer bir şekilde bu olmaz gerektiği gibi uyuyamazsa dengemiz çok fena bozuluyor... 4 ayın başında oturmaya başladı mesela her sabah 6.15 en geç 6.30 da uyanır istersem bulutlara salıncak kurayım uyumaz :)
Deletedmom115 smsmzyc Canım uyku rutinleri oluşturmak lazım bu durumda mesela yatmadan önce pijamalarını giydir mamasını yada emziriyorsan meme ver uyut sonra bunu yine tekrarla. Bir süre sonra bebeğin pijamalarını giydikten sonra uyuyacağını düşünecek ve uyayacak. Her gün aynı saatte yapmaya özen göster ki düzenli bir uyku saati olsun. 3. Aydan itibaren yapabilirsin tabii.
Gonul_celen smsmzyc 4 ay daha uygun gibi ama tam bdüzen 6. Ayda oturuyor ama siz 4. Ayda yine özellikle akşam saatini 8 gibi başlayın ztn gündüz uykusu kendiliğinden düzene giriyor o şekilde sabah 7 gibi uyanır ve 3-4 kere uyku yapar gün içinde önerilen uyku süresi 45 Dk ile 2 saat arası gece uykusu da 8 gibi başlarsa 6-7-8 artık ona bebek karar verir uyanmış olur biz 8 de uyanıyorduk şimdi 6 aylık olduk 6.30 gibi uyanmış oluyoruz
Gzd-sari smsmzyc gece gündüz ayrımını yavaşca anlamaya başlatmalısın mesela gündüz perdeleri acıp gun ısıgında bı kaç saat uyutmadan gündüz olduğunu anlamalı gecede gün içindeki kıyafetlerinin cıkıp pıjama giyip gündüz yatmadığı sadece gece yatacagı beşiğine bırakıp loş bir ortam yaparsan yavas yavas ayrımı yapacak