Sorun olur mu
Melegim1 bişey olmaz heralde canım biz de ikinci ay aşısını 3 gün sonra olduk
Melegim1 sanıyorum bir şey olmaz. Yine de sorun. 🌷
Melegim1 bisey olmuyor bazen bizim 1.ve 3.ay haftasonuna denk 2 3 gün snra yapildi