Merhabalar
Oğlum doğduğundan beri avcılar Florya Hastanesi’ne doktora gidiyoruz ama pek ilgili değil gibi, numarasını da istediğim halde vermedi dahilinden ulasabilirmisim.. Allah korusun ani bişey olabilir gece nasıl ulaşacağım acaba. Söylediğim bölgede memnun kalan annelerimiz varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum