_Nehirim_ Bunu kaç aylık olana kadar yaptırmamız gerek Anneler Eylül sonu aldım randevu 3 aylık olmuş oluyor uygun mu yaptırmak kimi diyor 2 aylık sonunda oluyormuş zamanı geçmeden yaptır dediler ama 🤷🏼♀️
Birmuallime _Nehirim_ 3 aylık en uygunu o zaman daha net belli oluyormuş biz 2 aylıkken yaptırdık 3 aylıkken tekrar istediler
DamlaDorukhan _Nehirim_ Doruk 2 aylık olduğunda gitmiştik çünkü o zaman çağırdılar. Gittiğimizde de bebeğiniz 6 kiloyu geçmiş çekemiyoruz dediler🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Cnnt000 _Nehirim_ 2 aylıkken yapılmalı. 3 aya kadar da yaptırılabilir. Ama ilerledikçe çocuk gelişimi olduğundan kemikler çok net görünmez. Geç kalmadınız ama daha da geciktirmezseniz iyi olur.
Birmuallime _Nehirim_ aynen bize hatta hastaneden çıkarken 45 günlük olunca denilmişti 2 aylık kontrolüne gidince yaptırdık eşimde kalça çıkığı varmış küçükken o yüzden 3. Ayda tekrar yaptırın en net o zaman belli olur dendi