Bebeğinizin şuanlık ateşi normal 38-38,5 görmeyene kadar ateş düşürücü kullanmayın ince giydirin takip edin çok huysuzluğu olur çocuk iyi değilse yarın bi doktora gösterin ateş bazen enfeksiyon kaynaklı olabiliyor çokta evham yapmayın lütfen çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum 🤲🏻